PO ZALANIU 2017-07-11T10:38:35+00:00

CO ZROBIĆ GDY ZALEJESZ TELEFON?

  • WYŁĄCZ TELEFON
  • WYJMIJ BATERIĘ
  • SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: +48 731 151 370
Formularz

Zalanie smartfonu

to bardzo często występująca przyczyna awarii. Niestety wilgoć dla elektroniki bywa zabójcza – nawet jeśli zareagujemy odpowiednio szybko wyjmując baterię bądź wyłączając sprzęt z poziomu systemu operacyjnego (modele z wbudowaną baterią), a następnie przeprowadzimy odpowiednio długi i odpowiednio inwazyjny proces suszenia, i wreszcie po włączeniu smartfon zacznie działać – to i tak nie ma pewności jak długo takie urządzenie będzie sprawne.

Smartfony często zawierają poufne i ważne dla nas dane, dlatego, w przypadku niemożliwości naprawy, możemy odzyskać dane zapisane w pamięci Twojego telefonu.

Wilgoć bowiem pozostawia osady przyspieszające procesy korozyjne podzespołów co w krótkim czasie prowadzi do jeszcze poważniejszych uszkodzeń.

Najlepszym rozwiązaniem w takim przypadku jest dostarczenie sprzętu do serwisu, w którym zostanie on poddany odpowiednim zabiegom usuwającym pozostałe osady.

Czyszczenie takiego urządzenia jest bardzo czasochłonną i trudną procedurą wymagającą odpowiedniego zaplecza technicznego.

Aby skutecznie usunąć osady konieczne są kąpiele w myjkach ultradźwiękowych z zastosowaniem odpowiednich chemicznych środków czyszczących. Działania takie dają szansę na przywrócenie urządzeniu pełnej sprawności oraz eliminację kosztów naprawy wygenerowanych przez szkody zaistniałe podczas próby jego pochopnego uruchomienia po kontakcie z cieczą.

Serwis nasz posiada ogromne doświadczenie w pracy z zalaną elektroniką oraz odpowiednie wyposażenie techniczne, dzięki czemu możliwe staje się przywrócenie pełnej wartości sprzętom po tak niefortunnych wypadkach.

Bezpłatna diagnoza sprzętu!

Dokonujemy bezpłatnego przeglądu i wyceny każdej usterki. Sprzęt możesz dostarczyć i odebrać osobiście w naszym serwisie. Posiadamy wyspecjalizowany zespół serwisantów, którzy poradzą sobie z dowolną usterką. Sprowadzamy wszystkie potrzebne części do naprawy sprzętu.

+48 731 151 370

serwisgsm@iviter.pl

Pn. – Pt.: 9:00-19:00

Sob.: 10:00-15:00

ul. Dzielna 7a (Warszawa)

Zapraszamy do kontaktu za pomocą formularza kontaktowego